Aastane koolitus

Please contact the course administrator to sign up for this course.

Värbamisprotsesside osad

* Kuidas on üles ehitatud hea värbamine? * Profiilikirjeldus * Workshop töötajatega * Turundusosad värbamises (artiklid meeskonnast ja juhtidest) * Sihtotsing * Töövestluste läbiviimine ja praktiliste ülesannete koostamine * Tööpakkumise koostamine

Lessons

Värbamisprotsess – I osa Värbamisprotsess – II osa Värbamisprotsess – III osa Kontrollküsimused – Värbamisprotsess

Coaching kui ettevõtte juhi edu võti

* Coaching’u mõiste, ajalugu ja meetodi alusepanijad, allikmaterjali tutvustus (raamatud, autorid);* coaching maailmas ja Eestis;* coaching’u olulisemad osad – aktiivne kuulamine ja õigete küsimuste esitamise kunst;* coaching’u protsess, tasemed ja tööriistad; GROW mudel;* coachiv juhtimisstiil, meeskonna coach’i roll;* töötajate enesekindluse, teadlikkus ja vastutuse kasv, tagasiside andmine.

Lessons

Coaching kui ettevõtte juhi edu võti – I osa Coaching kui ettevõtte juhi edu võti – II osa Coaching kui ettevõtte juhi edu võti – III osa

Mõtteviisi muutmine

* Kuidas suurendada värbamist ja muutuda atraktiivseks ettevõtteks? * Kuidas muuta värbamine sujuvaks/efektiivseks/süsteemseks ja muuta oma ettevõte atraktiivseks? * Kuidas mõistus töötab? Iseenda tundmaõppimine – kes Sa oled? * Eksisteerimise 3 tasandit detailne tutvustus: vaimne, intellektuaalne, füüsiline * Harjumuste ja uskumuste paradigma – mida see tähendab ning kuidas seda muuta?

Lessons

Mõtteviisi muutumine – I osa Mõtteviisi muutumine – II osa Mõtteviisi muutumine – III osa

Värbamismasina ülesehitamine

* Kuidas värbamist automatiseerida? * Värbamismasina mõiste definitsioon ja selle osad * Efektiivsed värbamisstrateegiad * Peamised turunduse printsiibid värbamises * Turunduskalendri koostamine

Lessons

Värbamismasin – I osa Värbamismasin – II osa Värbamismasin – III osa Värbamismasin – IV osa Värbamismasin – V osa Kontrollküsimused – Värbamismasin

Professionaalne koduleht

* veebilehe struktuuri ülesehitamine; * milline on analüütiline pool teoorias; * milliseid mõõdikuid peaks digiturunduses jälgima; * kuidas luua veebilehel usaldusväärsust klientide/töötajate jaoks; * kuidas leida häid kirjutajaid, fotograafe ja veebilehe tegijaid;

Lessons

Professionaalne koduleht – I osa Professionaalne koduleht – II osa Professionaalne koduleht – III osa Professionaalne koduleht – IV osa

Sotsiaalmeedia

* Sotsiaalmeedia eesmärk * Kuidas leida oma sihtrühm * Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid valida oma eesmärgi paremaks saavutamiseks * Erinevate sotsiaalmeedia kanalite reeglid (Instagram, Facebook, Linkedin) * Sotsiaalmeedia kampaaniate ülesehitus, leviku kasvatamine, professionaalne disain, piltide valik, paigutus jne

Lessons

Sotsiaalmeedia – I osa Sotsiaalmeedia – II osa Sotsiaalmeedia – III osa Sotsiaalmeedia – IV osa Kontrollküsimused – Sotsiaalmeedia

Meedia & PR

* Kommunikatsioonivälja kaardistamine * Ajakirjanduse roll kommunikatsioonivälja info loomes * Maine, selle loomine ja kujundamine * Suhete loomine ajakirjanduse ja ajakirjanikuga * Ajakirjanduse kasutamine oma eesmärkide saavutamiseks * Suhtlus ajakirjanikuga, intervjuu andmine, professionaalne esinemine * Meediaplaani koostamine

Lessons

Meedia ja PR- II osa Meedia ja PR- III osa Meedia ja PR – IV osa Meedia ja PR- I osa

Sisekommunikatsioon

* Sisekommunikatsioon ehk kuidas oma meeskond muudatustest ning uutest ideedest innustuma panna? * Ideede esitlemine ja mahamüümine * Professionaalse esitluse koostamine * Sündmus/üritus kui eesmärgi saavutamise töövahend * Vabavestluse olulisus ja ülesehitus. Kuidas aitab see kaasa paremale juhtimisele?

Lessons

Sisekommunikatsioon – I osa Sisekommunikatsioon – II osa Sisekommunikatsioon – III osa Sisekommunikatsioon – IV osa Sisekommunikatsioon – V osa Kontrollküsimused – Sisekommunikatsioon

Meeskond ja värbav juht I osa

Millest alustada, kui on tarvis värvata uut inimest?* Põhjalik ülevaade värbava juhi ülesannetest tervikuna * Tutvumine ettevõtte tegevusalaga (toode/teenus)* Tutvumine ametikoha spetsiifikaga, kuhu hakatakse värbama uut inimest; profiili koostamine* Tutvumine meeskonna eripärade, traditsioonide, töökorraldusega, kuhu uus inimene minema peaks; selle kirjeldamine* Meetodid, kuidas juhti, ettevõtet, ametikohta ja meeskonda turundada* Meetodid, kuidas juhti, ettevõtet, ametikohta ja meeskonda töövestlusel (sihtotsingu puhul) müüa* Kuidas aidata värbaval juhil koostada uuele inimesele sisseelamisprogramm* Kuidas jagada professionaalselt infot juhi, meeskonna ja kandidaatide vahel

Lessons

Meeskond ja värbav juht I osa Meeskond ja värbav juht II osa Meeskond ja värbav juht III osa Meeskond ja värbav juht IV osa Kontrollküsimused – Meeskond ja värbav juht

Meeskond ja värbav juht II osa

Hea juht: * Mõistab, et tema isiksuse omadused, juhtimismeetodid ja töökeskkond on uue inimese otsingu puhul kõige olulisemad kriteeriumid * On teadlik enda tugevustest ja nõrkustest * Mõistab värbamisprotsessi tervikpilti – millistest osadest see koosneb, millises järjekorras on protsessi lülid ja mis põhjusel need järjestatakse just sellisel viisil * Mõistab enda isiklikku missiooni ning ettevõtte üldiseid eesmärke * Tunneb täpselt oma meeskonnas olevaid inimesi, kaasa arvatud nende tugevusi, nõrkusi ning leiab võimalused, kuidas igaüks saaks oma tugevustsoonis töötada; * Oskab hoida oma meeskonda ning õigel ajal sinna mittesobivad inimesed ära saata * Oskab korraldada töö viisil, kus iga meeskonnaliige mõistab täpselt enda rolli ning tööülesannete jagamise stiil on läbipaistev * Suudab motiveerida oma meeskonda.

Lessons

Meeskond ja värbav juht 2 – I osa Meeskond ja värbav juht 2 – II osa Meeskond ja värbav juht 2 – III osa Meeskond ja värbav juht 2 – IV osa Meeskond ja värbav juht 2 – V osa Meeskond ja värbav juht 2 – VI osa Kontrollküsimused – Meeskond ja värbav juht II

Meeskond ja värbav juht III osa

Olulised sammud kandidaatide profiili kvaliteetsemaks muutmisel. * Professionaalse profiilikirjelduse loomise eeldus on kõikide oluliste osapoolte vältimatu ettevalmistus mõistmaks oma rolli värbamisprotsessis. * Professionaalse profiilikirjelduse kasutamine töökoha paremaks turundamiseks * Professionaalne turundus – õigete inimeste leidmise eeldus * Lisaks esitatavale CV-le on vajalik läbi viia praktiline ülesanne, mis annab kandidaadi oskustest ja kogemustest tõese ülevaate

Lessons

Meeskond ja värbav juht 3 – I osa Meeskond ja värbav juht 3 – III osa Meeskond ja värbav juht 3 – V osa Meeskond ja värbav juht 3 – IV osa Meeskond ja värbav juht 3 – II osa Kontrollküsimused – Meeskond ja värbav juht III

Meeskond ja värbav juht IV osa

Kuidas saab värbav juht oma taset tõsta? Värbav juht: * Mõistab, et personalitöötajad esindavad teda igal sammul – olulised on usalduslikud töised suhted personaliosakonna inimestega * Oskab oma meeskonnale jutustada allegoorilisi, mõtlemapanevaid, elulisi lugusid, mis võivad inimeste elukvaliteeti paremaks muuta * Julgeb jagada oma isiklikke lugusid ja kogemusi, et äratada usaldust ja pakkuda väärtust uutele tulijatele * On inspireeriv, sest uued tulijad otsivad inspireerivaid juhte ning selliste juhtide juurde tekib kandideerijatest isegi järjekord * Oskab partneritega väga hästi läbirääkimisi pidada * Oskab soliidselt, ilma töövaidluskomisjonide ja kohtuteta pidada vestlusi ka juhul, kui soovib lõpetada inimesega töösuhte * On hea avaliku esinemise oskusega, teeb huvitavaid presentatsioone * Hindab vajadust tundma õppida turunduse, müügi kui ka meediasuhtluse printsiipe; * Soovib harida oma meeskonna liikmeid * Väärtustab õiget sisekommunikatsiooni, mõistab selle mõju meeskonna motiveerimisel ning uute tegijate leidmisel * Mõistab, et kogu ettevõtte ja juhi enda edu peitub olemasolevas meeskonnas

Lessons

Meeskond ja värbav juht 4 – I osa Meeskond ja värbav juht 4 – II osa Meeskond ja värbav juht 4 – III osa Meeskond ja värbav juht 4 – IV osa
Scroll to Top

Liitu meie väärtuskirjaga

Võta ühendust

Tasuta konsultatsioonile registreerimine