Mõtteviisi muutmine
* Kuidas suurendada värbamist ja muutuda atraktiivseks ettevõtteks? * Kuidas muuta värbamine sujuvaks/efektiivseks/süsteemseks ja muuta oma ettevõte atraktiivseks? * Kuidas mõistus töötab? Iseenda tundmaõppimine – kes Sa oled? * Eksisteerimise 3 tasandit detailne tutvustus: vaimne, intellektuaalne, füüsiline * Harjumuste ja uskumuste paradigma – mida see tähendab ning kuidas seda muuta?
Lessons
Mõtteviisi muutumine – I osa Mõtteviisi muutumine – II osa Mõtteviisi muutumine – III osa Kontrollküsimused – Mõtteviisi muutmineSisekommunikatsioon
Kuidas innustada meeskonda muutustega kaasa minema? Kuidas luua professionaalseid esitlusi ja edukalt suhelda nii sise- kui ka välisturul?
Lessons
Sisekommunikatsioon – I osa Sisekommunikatsioon – II osa Sisekommunikatsioon – III osa Sisekommunikatsioon – IV osa Sisekommunikatsioon – V osa Kontrollküsimused – SisekommunikatsioonVärbamismasina ülesehitamine
* Kuidas värbamist automatiseerida? * Värbamismasina mõiste definitsioon ja selle osad * Efektiivsed värbamisstrateegiad * Peamised turunduse printsiibid värbamises * Turunduskalendri koostamine
Lessons
Värbamismasin – I osa Värbamismasin – II osa Värbamismasin – III osa Värbamismasin – IV osa Värbamismasin – V osa Kontrollküsimused – VärbamismasinSotsiaalmeedia
* Sotsiaalmeedia eesmärk * Kuidas leida oma sihtrühm * Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid valida oma eesmärgi paremaks saavutamiseks * Erinevate sotsiaalmeedia kanalite reeglid (Instagram, Facebook, Linkedin) * Sotsiaalmeedia kampaaniate ülesehitus, leviku kasvatamine, professionaalne disain, piltide valik, paigutus jne
Lessons
Sotsiaalmeedia – I osa Sotsiaalmeedia – II osa Sotsiaalmeedia – III osa Sotsiaalmeedia – IV osa Kontrollküsimused – SotsiaalmeediaMeedia & PR
* Kommunikatsioonivälja kaardistamine * Ajakirjanduse roll kommunikatsioonivälja info loomes * Maine, selle loomine ja kujundamine * Suhete loomine ajakirjanduse ja ajakirjanikuga * Ajakirjanduse kasutamine oma eesmärkide saavutamiseks * Suhtlus ajakirjanikuga, intervjuu andmine, professionaalne esinemine * Meediaplaani koostamine
Lessons
Meedia ja PR- I osa Meedia ja PR- II osa Meedia ja PR- III osa Meedia ja PR- IV osaKui tahad võita vali võitja meeskond
10.03 live koolituse lindistus, mida viis läbi Ketlin Kasak.