Personalijuhi koolitus

Please contact the course administrator to sign up for this course.

Mõtteviisi muutmine

* Kuidas suurendada värbamist ja muutuda atraktiivseks ettevõtteks? * Kuidas muuta värbamine sujuvaks/efektiivseks/süsteemseks ja muuta oma ettevõte atraktiivseks? * Kuidas mõistus töötab? Iseenda tundmaõppimine – kes Sa oled? * Eksisteerimise 3 tasandit detailne tutvustus: vaimne, intellektuaalne, füüsiline * Harjumuste ja uskumuste paradigma – mida see tähendab ning kuidas seda muuta?

Lessons

Mõtteviisi muutumine – I osa Mõtteviisi muutumine – II osa Mõtteviisi muutumine – III osa Kontrollküsimused – Mõtteviisi muutmine

Sisekommunikatsioon

Kuidas innustada meeskonda muutustega kaasa minema? Kuidas luua professionaalseid esitlusi ja edukalt suhelda nii sise- kui ka välisturul?

Lessons

Sisekommunikatsioon – I osa Sisekommunikatsioon – II osa Sisekommunikatsioon – III osa Sisekommunikatsioon – IV osa Sisekommunikatsioon – V osa Kontrollküsimused – Sisekommunikatsioon

Värbamismasina ülesehitamine

* Kuidas värbamist automatiseerida? * Värbamismasina mõiste definitsioon ja selle osad * Efektiivsed värbamisstrateegiad * Peamised turunduse printsiibid värbamises * Turunduskalendri koostamine

Lessons

Värbamismasin – I osa Värbamismasin – II osa Värbamismasin – III osa Värbamismasin – IV osa Värbamismasin – V osa Kontrollküsimused – Värbamismasin

Sotsiaalmeedia

* Sotsiaalmeedia eesmärk * Kuidas leida oma sihtrühm * Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid valida oma eesmärgi paremaks saavutamiseks * Erinevate sotsiaalmeedia kanalite reeglid (Instagram, Facebook, Linkedin) * Sotsiaalmeedia kampaaniate ülesehitus, leviku kasvatamine, professionaalne disain, piltide valik, paigutus jne

Lessons

Sotsiaalmeedia – I osa Sotsiaalmeedia – II osa Sotsiaalmeedia – III osa Sotsiaalmeedia – IV osa Kontrollküsimused – Sotsiaalmeedia

Meedia & PR

* Kommunikatsioonivälja kaardistamine * Ajakirjanduse roll kommunikatsioonivälja info loomes * Maine, selle loomine ja kujundamine * Suhete loomine ajakirjanduse ja ajakirjanikuga * Ajakirjanduse kasutamine oma eesmärkide saavutamiseks * Suhtlus ajakirjanikuga, intervjuu andmine, professionaalne esinemine * Meediaplaani koostamine

Lessons

Meedia ja PR- I osa Meedia ja PR- II osa Meedia ja PR- III osa Meedia ja PR- IV osa

Kui tahad võita vali võitja meeskond

10.03 live koolituse lindistus, mida viis läbi Ketlin Kasak.

Lessons

Kui tahad võita vali võitja meeskond

Personalivajaduse planeerimine

Scroll to Top