Baasteadmised | Mõtteviisi muutmine
Kuidas muuta ettevõte atraktiivseks ja suurendada värbamist? Mida tähendab mõtteviisi muutmine ja kuidas see võib Su karjäärile kaasa aidata?
Lessons
I osa II osa III osa Kontrollküsimused TagasisideBaasteadmised | Sisekommunikatsioon
Kuidas innustada meeskonda muutustega kaasa minema? Kuidas luua professionaalseid esitlusi ja edukalt suhelda nii sise- kui ka välisturul?
Lessons
I osa II osa III osa IV osa V osa Kontrollküsimused TagasisideBaasteadmised | Meedia & PR
Kuidas kujundada ettevõtte mainet ja luua tõhusaid suhteid ajakirjandusega? Õpi kasutama meediat oma eesmärkide saavutamiseks.
Lessons
I osa II osa III osa IV osa Kontrollküsimused TagasisideBaasteadmised | LinkedIni koolitus
Kuidas kasutada LinkedIni oma professionaalse võrgustiku laiendamiseks ja karjäärivõimaluste avardamiseks?
Lessons
I osa TagasisidePersonalijuhi peatükk | Praktiline juriidiline koolitus
Personalijuhi peatükk | Arenguvestlused & -programm
Personalijuhi peatükk | Personalijuhi stardipakett
Personalijuhi peatükk | Personalivajaduse planeerimine
Personalijuhi peatükk | Juhtimise koolitus
Värbamise peatükk | Värbamismasina ülesehitamine
* Kuidas värbamist automatiseerida? * Värbamismasina mõiste definitsioon ja selle osad * Efektiivsed värbamisstrateegiad * Peamised turunduse printsiibid värbamises * Turunduskalendri koostamine
Lessons
I osa II osa III osa IV osa V osa Kontrollküsimused TagasisideVärbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht I osa
Millest alustada, kui on tarvis värvata uut inimest?* Põhjalik ülevaade värbava juhi ülesannetest tervikuna * Tutvumine ettevõtte tegevusalaga (toode/teenus)* Tutvumine ametikoha spetsiifikaga, kuhu hakatakse värbama uut inimest; profiili koostamine* Tutvumine meeskonna eripärade, traditsioonide, töökorraldusega, kuhu uus inimene minema peaks; selle kirjeldamine* Meetodid, kuidas juhti, ettevõtet, ametikohta ja meeskonda turundada* Meetodid, kuidas juhti, ettevõtet, ametikohta ja meeskonda töövestlusel (sihtotsingu puhul) müüa* Kuidas aidata värbaval juhil koostada uuele inimesele sisseelamisprogramm* Kuidas jagada professionaalselt infot juhi, meeskonna ja kandidaatide vahel
Lessons
I osa II osa III osa IV osa Kontrollküsimused TagasisideVärbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht II osa
Hea juht: * Mõistab, et tema isiksuse omadused, juhtimismeetodid ja töökeskkond on uue inimese otsingu puhul kõige olulisemad kriteeriumid * On teadlik enda tugevustest ja nõrkustest * Mõistab värbamisprotsessi tervikpilti – millistest osadest see koosneb, millises järjekorras on protsessi lülid ja mis põhjusel need järjestatakse just sellisel viisil * Mõistab enda isiklikku missiooni ning ettevõtte üldiseid eesmärke * Tunneb täpselt oma meeskonnas olevaid inimesi, kaasa arvatud nende tugevusi, nõrkusi ning leiab võimalused, kuidas igaüks saaks oma tugevustsoonis töötada; * Oskab hoida oma meeskonda ning õigel ajal sinna mittesobivad inimesed ära saata * Oskab korraldada töö viisil, kus iga meeskonnaliige mõistab täpselt enda rolli ning tööülesannete jagamise stiil on läbipaistev * Suudab motiveerida oma meeskonda.
Lessons
I osa II osa III osa IV osa V osa VI osa Kontrollküsimused TagasisideVärbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht III osa
Olulised sammud kandidaatide profiili kvaliteetsemaks muutmisel. * Professionaalse profiilikirjelduse loomise eeldus on kõikide oluliste osapoolte vältimatu ettevalmistus mõistmaks oma rolli värbamisprotsessis. * Professionaalse profiilikirjelduse kasutamine töökoha paremaks turundamiseks * Professionaalne turundus – õigete inimeste leidmise eeldus * Lisaks esitatavale CV-le on vajalik läbi viia praktiline ülesanne, mis annab kandidaadi oskustest ja kogemustest tõese ülevaate
Lessons
I osa II osa III osa IV osa V osa Kontrollküsimused TagasisideVärbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht IV osa
Kuidas saab värbav juht oma taset tõsta? Värbav juht: * Mõistab, et personalitöötajad esindavad teda igal sammul – olulised on usalduslikud töised suhted personaliosakonna inimestega * Oskab oma meeskonnale jutustada allegoorilisi, mõtlemapanevaid, elulisi lugusid, mis võivad inimeste elukvaliteeti paremaks muuta * Julgeb jagada oma isiklikke lugusid ja kogemusi, et äratada usaldust ja pakkuda väärtust uutele tulijatele * On inspireeriv, sest uued tulijad otsivad inspireerivaid juhte ning selliste juhtide juurde tekib kandideerijatest isegi järjekord * Oskab partneritega väga hästi läbirääkimisi pidada * Oskab soliidselt, ilma töövaidluskomisjonide ja kohtuteta pidada vestlusi ka juhul, kui soovib lõpetada inimesega töösuhte * On hea avaliku esinemise oskusega, teeb huvitavaid presentatsioone * Hindab vajadust tundma õppida turunduse, müügi kui ka meediasuhtluse printsiipe; * Soovib harida oma meeskonna liikmeid * Väärtustab õiget sisekommunikatsiooni, mõistab selle mõju meeskonna motiveerimisel ning uute tegijate leidmisel * Mõistab, et kogu ettevõtte ja juhi enda edu peitub olemasolevas meeskonnas