Personalijuhi koolitus 2.0

Please contact the course administrator to sign up for this course.

Sissejuhatus

Lessons

I osa

Baasteadmised | Mõtteviisi muutmine

Kuidas muuta ettevõte atraktiivseks ja suurendada värbamist? Mida tähendab mõtteviisi muutmine ja kuidas see võib Su karjäärile kaasa aidata?

Lessons

I osa II osa III osa Kontrollküsimused Tagasiside

Baasteadmised | Sisekommunikatsioon

Kuidas innustada meeskonda muutustega kaasa minema? Kuidas luua professionaalseid esitlusi ja edukalt suhelda nii sise- kui ka välisturul?

Lessons

I osa II osa III osa IV osa V osa Kontrollküsimused Tagasiside

Baasteadmised | Meedia & PR

Kuidas kujundada ettevõtte mainet ja luua tõhusaid suhteid ajakirjandusega? Õpi kasutama meediat oma eesmärkide saavutamiseks.

Lessons

I osa II osa III osa IV osa Kontrollküsimused Tagasiside

Baasteadmised | LinkedIni koolitus

Kuidas kasutada LinkedIni oma professionaalse võrgustiku laiendamiseks ja karjäärivõimaluste avardamiseks?

Lessons

I osa Tagasiside

Personalijuhi peatükk | Praktiline juriidiline koolitus

Personalijuhi peatükk | Personalijuhi stardipakett

Personalijuhi peatükk | Juhtimise koolitus

Värbamise peatükk | Värbamismasina ülesehitamine

* Kuidas värbamist automatiseerida? * Värbamismasina mõiste definitsioon ja selle osad * Efektiivsed värbamisstrateegiad * Peamised turunduse printsiibid värbamises * Turunduskalendri koostamine

Lessons

I osa II osa III osa IV osa V osa Kontrollküsimused Tagasiside

Värbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht I osa

Millest alustada, kui on tarvis värvata uut inimest?* Põhjalik ülevaade värbava juhi ülesannetest tervikuna * Tutvumine ettevõtte tegevusalaga (toode/teenus)* Tutvumine ametikoha spetsiifikaga, kuhu hakatakse värbama uut inimest; profiili koostamine* Tutvumine meeskonna eripärade, traditsioonide, töökorraldusega, kuhu uus inimene minema peaks; selle kirjeldamine* Meetodid, kuidas juhti, ettevõtet, ametikohta ja meeskonda turundada* Meetodid, kuidas juhti, ettevõtet, ametikohta ja meeskonda töövestlusel (sihtotsingu puhul) müüa* Kuidas aidata värbaval juhil koostada uuele inimesele sisseelamisprogramm* Kuidas jagada professionaalselt infot juhi, meeskonna ja kandidaatide vahel

Lessons

I osa II osa III osa IV osa Kontrollküsimused Tagasiside

Värbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht II osa

Hea juht: * Mõistab, et tema isiksuse omadused, juhtimismeetodid ja töökeskkond on uue inimese otsingu puhul kõige olulisemad kriteeriumid * On teadlik enda tugevustest ja nõrkustest * Mõistab värbamisprotsessi tervikpilti – millistest osadest see koosneb, millises järjekorras on protsessi lülid ja mis põhjusel need järjestatakse just sellisel viisil * Mõistab enda isiklikku missiooni ning ettevõtte üldiseid eesmärke * Tunneb täpselt oma meeskonnas olevaid inimesi, kaasa arvatud nende tugevusi, nõrkusi ning leiab võimalused, kuidas igaüks saaks oma tugevustsoonis töötada; * Oskab hoida oma meeskonda ning õigel ajal sinna mittesobivad inimesed ära saata * Oskab korraldada töö viisil, kus iga meeskonnaliige mõistab täpselt enda rolli ning tööülesannete jagamise stiil on läbipaistev * Suudab motiveerida oma meeskonda.

Lessons

I osa II osa III osa IV osa V osa VI osa Kontrollküsimused Tagasiside

Värbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht III osa

Olulised sammud kandidaatide profiili kvaliteetsemaks muutmisel. * Professionaalse profiilikirjelduse loomise eeldus on kõikide oluliste osapoolte vältimatu ettevalmistus mõistmaks oma rolli värbamisprotsessis. * Professionaalse profiilikirjelduse kasutamine töökoha paremaks turundamiseks * Professionaalne turundus – õigete inimeste leidmise eeldus * Lisaks esitatavale CV-le on vajalik läbi viia praktiline ülesanne, mis annab kandidaadi oskustest ja kogemustest tõese ülevaate

Lessons

I osa II osa III osa IV osa V osa Kontrollküsimused Tagasiside

Värbamise peatükk | Meeskond ja värbav juht IV osa

Kuidas saab värbav juht oma taset tõsta? Värbav juht: * Mõistab, et personalitöötajad esindavad teda igal sammul – olulised on usalduslikud töised suhted personaliosakonna inimestega * Oskab oma meeskonnale jutustada allegoorilisi, mõtlemapanevaid, elulisi lugusid, mis võivad inimeste elukvaliteeti paremaks muuta * Julgeb jagada oma isiklikke lugusid ja kogemusi, et äratada usaldust ja pakkuda väärtust uutele tulijatele * On inspireeriv, sest uued tulijad otsivad inspireerivaid juhte ning selliste juhtide juurde tekib kandideerijatest isegi järjekord * Oskab partneritega väga hästi läbirääkimisi pidada * Oskab soliidselt, ilma töövaidluskomisjonide ja kohtuteta pidada vestlusi ka juhul, kui soovib lõpetada inimesega töösuhte * On hea avaliku esinemise oskusega, teeb huvitavaid presentatsioone * Hindab vajadust tundma õppida turunduse, müügi kui ka meediasuhtluse printsiipe; * Soovib harida oma meeskonna liikmeid * Väärtustab õiget sisekommunikatsiooni, mõistab selle mõju meeskonna motiveerimisel ning uute tegijate leidmisel * Mõistab, et kogu ettevõtte ja juhi enda edu peitub olemasolevas meeskonnas

Lessons

I osa II osa III osa IV osa Tagasiside

Järgmised sammud

Scroll to Top

Liitu meie väärtuskirjaga

Võta ühendust

Tasuta konsultatsioonile registreerimine